Neregistrovaný zákazník
17.12. 2024 12:50
Velmi rychlé dodání, všechno v naprostém pořádku, spokojenost s nákupem.
Neregistrovaný zákazník
12.12. 2024 11:39
Rychlé dodáni
Neregistrovaný zákazník
3.12. 2024 15:52
Přijeli včas, kontakt na řidiče Toptrans byl užitečný při určení doby příjezdu.
Nabízíme široký sortiment, a to 7000 produktů pro vybavení kanceláří. Nabídku neustále rozšiřujeme. Chceme být partnerem pro každou firmu či fyzickou osobu, jenž se chce zbavit starostí s vybavením kanceláří a spotřebního materiálu. Chceme být pro Vás hlavně partnerem, na kterého se můžete spolehnout.
Způsob objednání zboží
Objednávat zboží můžete některým z následujících způsobů:
- telefonicky na lince +420 778 527 275
- emailem na: info@levne-kancelarske-potreby.cz
- prostřednictvím e-shopu: www.levne-kancelarske-potreby.cz
- poštou na adrese: NODE MORAVA s.r.o., Náměstí T.G.Masaryka 943, 735 81 Bohumín
Platba za zbožíMůžete si vybrat jednu z následujících možností:
- platba hotově, při převzetí zboží na provozovně v Bohumíně,
- platba předem zálohovou fakturou,
- platba na dobírku hotově při předání zboží (možnost při odeslání zboží přez kurýrní službu PPL i platby platební kartou přez platební terminál),
- platba na fakturu po dodání zboží (podléhá předem schválení).
Při platbě předem zálohovou fakturou, Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.
Platby na fakturu se lhůtou splatnosti zpravidla 10 dnů (není-li dohodnutno jinak) jsou realizovány po posouzení kredibility pro každého jednotlivého zákazníka. O přidělení Vašeho kreditu Vás budeme informovat ihned po zpracování Vaší objednávky. Platby na fakturu automaticky poskytujeme dlouhodobě prověřeným klientům a institucím, jejichž zřizovatelem je stát.
Zpracování objednávkyVaši objednávku po přijetí ihned zpracujeme a e-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky včetně dodacích termínů.
Termín dodání zbožíKaždou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme včetně dodacího termínu. 95 % produktů skladem připravených ihned k odeslání..
Je-li dostupnost produktu: Skladem - ihned k odeslání, můžete zboží očekávat obratem po jeho objednání (zpravidla do 1-2 pracovních dnů), potvrzení objednávky a poukázání částky na naš účet (popř. zvolením Dobírky).
V případě nedostupnosti zboží, které je obvykle skladem, je možnost provedení závazné Rezervace zboží. V okamžiku, kdy máme z výroby potvzren termín dodání zboží na náš sklad, je doplněno datum, kdy bude zboží skladem.
Pokud si nejste jisti anebo na zboží spěcháte informujte se na naší telefonní lince +420 778 527 275 nebo e-mailem na info@levne-kancelarske-potreby.cz, kdy bude zboží skladem. Rádi Vám také pomůžeme vybrat vhodnou alternativu, kterou Vám můžeme dodat ihned.
Doprava zboží zdarmaNáklady na dopravu zboží jsou již zahrnuty v ceně zboží. Tato situace platí pouze v případě, že je zboží objednáno v předem určené cenové hladině (1000 Kč s DPH). O této skutečnosti jste informování vždy předemviz niže v detailu produktu:
Jste-li soukromá osoba a částka objednaného zboží nepřesáhne 2000 Kč bez DPH, bude k zásilce účtováno přepravné a doběrečné 200 Kč s DPH. Neplatí v případě volby platby předem.
Nepřesáhne-li hodnota objednaného zboží hranici 1000 Kč s DPH, bude k zásilce účtováno přepravné 80 Kč s DPH / balík pro ČR, nebo 170 Kč s DPH / balík pro SK. V případě platby předem nebo na fakturu se splatností není účtováno doběrečné.
Způsob dodání zboží
Vaše zásilka bude doručena spediční službou PPL, DPD, FOFR nebo TOPTRANS (dorpavce je určen podle charakteru zásilky) na adresu, kterou si zvolíte. Doručení probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. O speciálních požadavcích na dopravu např. v určitém čase apod. nás prosím informujte. Konkrétní přepravce je vždy z naší strany vybrán v závislosti na charakteru a povaze zásilky tak, aby její následné doručení k Vám bylo pokud možno bez zbytečných průtahů a případných komplikací. Objednávající tedy nemá možnost volby konkrétního přepravce.
ZárukyZáruka na zboží je u levne-kancelarske-potreby.cz 24 měsíců, případně více, dle charakteru zboží, netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat! O konkrétní délce záruční lhůty jste vždy informování u jednotlivého produktu.
Vrácení a výměna zbožíMáte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 778 527 275 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese info@levne-kancelarske-potreby.cz.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Tým spolupracovníků levne-kancelarske-potreby.cz